Generátorok folyamatos üzemben - mítosz vagy igazság?

Generátorok folyamatos üzemben - mítosz vagy igazság?

Sok ügyféltől hallottuk már, hogy az interneten azt olvasták vagy a kereskedőktől azt hallották, hogy a generátorok nem alkalmasak folyamatos üzemre. Ezt szeretnénk most tisztázni.

Sok kereskedő megadja a generátorok maximális üzemidejét, ami néha nagyon szűkös. Gyakran találkozhatunk olyan 2-4 órás specifikációkkal, amelyek szerint a generátoroknak legfeljebb 2-4 órát kell folyamatosan működniük - de miért? Ez inkább azt sugallja, hogy ezek a kereskedők nem bíznak a termékeikben, és hogy műszakilag nagyon egyszerű és sérülékeny motorokról lehet szó.

Közel 15 éve vagyunk aktívak a generátorok kereskedelmében, és kulcsszerepet játszottunk a generátorok és az innovációk fejlesztésében. Ráadásul a generátorainkban kizárólag kiváló minőségű motorokat használunk. Sokéves tapasztalatunknak köszönhetően tudjuk, hogy a motorok kíméletesebben üzemelnek, még hosszabb üzemidő esetén is. Egy olyan generátor, amelyet csak rövid üzemidőre terveztek, biztosan nem alkalmas a háztartási vészhelyzeti áramellátásban vagy más alkalmazásokban való működésre.

Miért alkalmasak a mi generátoraink folyamatos üzemre?

Az egészet egyszerű műszaki nyelven elmagyarázni:

A motor kopása a bemelegedési fázisban a legnagyobb. Ennek oka, hogy például az olajat először újra át kell pumpálni a motoron, és csak a meleg olaj rendelkezik a kívánt áramlási és kenési tulajdonságokkal. Ráadásul minden alkatrész lassan melegszik fel, és ezért különböző mértékben tágul. Nem is beszélve a generátor összes többi alkatrészéről, amelyeket fel kell járatni, és ezért minden egyes indításkor nagyobb igénybevételnek vannak kitéve. Ráadásul az üzemi hőmérsékletet gyakran rövid futási idő alatt sem érik el, ami azt jelenti, hogy a kenőanyag nedvessége nem tud elpárologni. Ez a motor jól ismert „kormosodásához” vezet.

Ez például az autókból is ismert.

Egy példa:

Egy generátor üzemórája összehasonlítható egy autó futásteljesítményével.

Autó 1: 200 000 km futott kilométer, többnyire hosszú távú autópályás utak. Itt a megtett kilométerek mellett alacsony kopásról van szó, mivel a motor elérte az üzemi hőmérsékletet, a nedvesség el tud párologni, és az az idő is kevés volt, amikor a kenés nem működött ideálisan.

2. autó: 200 000 megtett kilométer, többnyire rövid utak, 3 km munkába és vissza. A kopás itt sokkal nagyobb. A nedvesség lecsapódik és visszacsöpög az olajba. Az olaj kenőfilmje nem minden indításkor van meg, és az olaj állaga sem ideális.

Most egy nagyon egyszerű kérdés merül fel: Melyik autó van jobb állapotban?

Ebben az esetben ez azt jelenti, hogy az „1-es autó”, amelynek ugyanannyi kilométer van az óráján, jobb állapotban van, mint a „2-es autó”, mert az autónak volt ideje bemelegedni, a motort megolajozták, és nem volt folyamatos az alkatrészek kopása.

És pontosan így van ez a generátorokkal is, ne hagyja, hogy bárki mást mondjon. Mert a generátorokat pontosan erre tervezték.